09.49 - I Skolan

Hejsan sitter just nu i skolan och har as tråkigt och mår jätte dåligt.. Tror jag börjar bli sjuk, har ont i halsen, förkyld och allt sådant. Vill verkligen inte bli sjuk ska upp och jobba imorgon vid sju, så får hoppas på att man blir frisk eller ja iaf lite bättre under natten. Idag i skolan förbereder vi oss för nationella i engelska och i eftermiddag ska vi rida på idrotten. Tror faktiskt det kommer bli rätt så kul.
Öppethus igår gick jätte bra, vad jag vet så vart alla jätte nöjda både lärare, elever, blivande elever och föräldrar.
Nu börjar lektionen igen hörs när jag kommer hem. Ha en bra dag kramkram♥
( Bild från stockhom )

Postat av: Hanna Westman

sv_allt tillsammans :) tänkte du på något speciellt? :)

Svar: nu är jag tillbaka och nu kan du läsa min blogg igen :)
linalejdebos.blogg.se

2012-04-20 @ 15:18:57
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu