12.17 - Torsdag

Hej nu har jag precis ätit lite lunch och snart ska jag byta om för att sedan gå ut och gå med mamma i det är gråa men sköna vädret! Hade som sagt nationella i svenska idag och det kändes som att det gick väldigt bra! Så nu är det bara att hålla tummarna!
Imorgon är det fredag äntligen! Det som står på schemat då är skola till 3, avslutningsmiddag med laget klockan 5, Träffa Julia och Evelina vid halv 7,7 och till sist fest! Det kommer bli en väldigt stressig dag men jag tror det kommer vara så värt det!
Nu ska jag öka på lite hörs senare kramkram♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu