13.46 - Långfredag & pappas födelsedag

Hejsan allihopa idag fyller min älskade pappa år. Stort grattis till honom, älskar dig världens bästa pappa.
Så idag har vi besök av mormor, moster, morfar, Annelie och mina kusiner. Just nu står några av dom i köket och lagar kroppkakor, usch så gott säger jag bara! Gud så jag har längtat efter det. Kroppkakor är verkligen något av det godaste jag vet! Mums Mums.
Idag är det fira pappa som står på schemat men senare ikväll kommer Sofia hit sen drar vi iväg på lite äventyr med härligt folk! Nu ska jag hjälpa dom i köket.
Ha en super bra dag pusshej♥
Bort med snön tack!

Postat av: ami

det kan jag förstå! hur firar du påsk då? :)

2012-04-06 @ 15:28:46
URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: Angel ♥

Hej!

Jag har haft lite strul med datorn och inte haft tid att blogga, därför har jag inte svarat på din kommentar. Men nu har det nog löst sig hoppas jag. :)

Hoppas du haft en bra dag och får en härlig påsk!

2012-04-06 @ 19:38:20
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu