14.35 - Söndag

Hejsan håller just nu på och grejar lite hemma med mamma och ska nog göra det resten av dagen också. Ikväll blir det myskväll hemma med familjen framför en eller ett par bra filmer med massa gott!
Nu ska jag gå ner och käka lite lunch, idag får det bli rester alltså stekta kroppkakor! Usch vad jag älskar kroppkakor, kommer aldrig tröttna på det! Ha en bra söndag så hörs vi senare pusshej♥
(Bilder ifrån min myskväll med lillebrorsan)

Postat av: MyzaaN

mums va gott :D

Svar: nu är jag tillbaka och nu kan du läsa min blogg igen :)
linalejdebos.blogg.se

2012-04-09 @ 13:24:10
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu