20.07 - Sjukling

Vet seriöst inte hur jag ska orka gå till skolan imorgon men känner verkligen att jag måste. Har som sagt alltför mycket att göra. Imorgon går jag i skolan mellan halv 9 och 20 över 3, efter det blir jag hämtat på stationen för att åka och träna mina småtjejer och efter det är det föreläsning & möten som gäller. Så kommer vara hemma vid 8 tidigast. Usch vilken jobbig dag det kommer bli får helt enkelt ladda upp med ipren, alvedon och en heldel näsdukar! Gud vad jag klagar haha förutom det så mår jag bra en förkylning får ju inte hindra en!
Nu ska jag ta något gott att äta. Puss♥
Bild från igår på världens bästa mamma och lillebror♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu