warbergsspelen

Nu har jag precis käkat lite mat och nu ska jag fortsätta packa för imorgon drar man som sagt till varberg för cup. Så nu är det bara att börja tagga satan. Vi åker imorgon vid 9 och spelar våran första match 21.40 har jag för mig. Tror vi alla kommer vara lagom trötta vid den tiden men man får väl sova ett tag innan matchen för nu ska vi f*n vinna!! Om allt går bra åker vi hem på söndag, annars åker vi nog hem på lördag om vi inte stannar för att heja på dom andra kumla laget som är där. Jag kommer inte ha med mig datorn under helgen, men kommer försöka mobilblogga så mycket som möjligt. Håll tummarna för oss nu! kramkram♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu