09.10 - måndag & jobb

Godmorgon allihopa, har ni haft en bra helg? Min har varit jätte mysig och trevlig! Spenderade som sagt helgen i Strömstad med Albin och hans familj och jag kan ju bara säga att jag redan vill tillbaka! En helg var alldeles för lite, det fanns så mycket att göra och se, men jag tror inte det var sista gånger vi var där, vi ska försöka hinna åka ner en gång till innan hösten/vinter kommer! Kan lägga upp lite bilder och berätta mer om Strömstad senare men nu måste jag fortsätta jobba. Ha en toppen bra dag puss&kram<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu