21.48 - Fredag!

Hejsan allihopa, haft en bra fredag?
Min har varit toppen! Började dagen med 5 timmar jobb. Idag var det sista dagen på sommarjobbet, lite sorgligt faktiskt har haft 3 jätte bra veckor och skulle inte tacka nej till att fortsätta jobba där men vem vet det kanske händer! Får väl helt enkelt söka jobb där nästa sommar!
Efter jobbet åkte jag till Marieberg med Becca och spenderade lite pengar, lunchade och snacka massa skit! Skönt att få prata av sig lite! Och efter Marieberg åkte jag nästan direkt till Hallsberg och här kommer jag att spendera större delen av helgen! O nu filmmys! Hörs imorgon pusshej<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu