Första skoldagen avklarad!

Hejsan, idag var det första skoldagen efter sommarlovet och jag överlevde! Började vid halv 9 och slutade halv 11. Vi gjorde inget speciellt fick massa information och så. Efter skolan åkte jag direkt hem fixade lite käk, städade, redigerade bilder och kollade runt efter lite skor och kläder. Vid halv fyra kom Albin och sen dess har vi myst, vart i Hallsberg en sväng och nu kollar vi fotboll. Snart blir det att krypa ner i sängen och kolla på film och sen sova. Börjar 10 imorgon och slutar runt 2 så bloggar när jag kommer hem. Kommer att blogga dåligt i ett par dagar till för vi har inte fått våra datorer än, dom kommer vi förmodligen att få på torsdag, så då lovar jag att bli bättre!
Nu ska jag börja göra mig redo för sängen hoppas ni har haft en bra dag och en bra skolstart! Pusshej<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu