Sista dagen på sommarlovet

Hejsan allihopa allt bra med er? Här är det toppen bra, insåg precis att skolan börjar imorgon och det ska faktiskt bli skönt, det ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen, till rutinerna.
Den här sommaren har varit väldigt bra faktiskt. Kanske inte har vart den bästa om man tänker på vädret men annars har sommaren varit toppen! Började som ni kanske vet sommarlovet med två underbara veckor i Kroatien med massa sol, bad, god mat och upplevelser. Sen blev det en veckas jobba i Norrköping och det måste jag säga att det var en av dom bästa veckorna i mitt liv. Sjukt rolig & händelserik vecka, Jobba på SSC det är något jag tycker att alla ska göra och något jag definitivt kommer att göra om! Har också jobbar som badvakt nere på djupadalsbadet, samma sak där otroligt rolig men rätt segt. Sen var jag också i Strömstad men Albin över en helg och hade det super mysigt och trevligt. Utöver det har jag umgåtts med vänner, familjen och såklart Albin.
 
Jag ber om ursäkt för att jag har bloggat så otroligt dåligt den här sommaren men har inte haft någon dator och har också spenderat större delen av tiden hos Albin men jag lovar att bli bättre nu när skolan börjar igen. Tänkte också slänga in en otroligt bildbomb från Kroatien snart!
Nu ska jag käka lite sen drar jag nog iväg och solar känner mig väldigt blek! Ha en fortsatt bra dag pusshej!♥
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu