07.55 - på tåget

Godmorgon, vaknade med ett leende på läpparna och jag har sovit som en prinsessa. Vakna pigg och glad är så otroligt skönt. Fick skjuts till stationen och nu sitter jag på tåget. Börjar dagen med engelska vi ska fortsätta med läsningen så kommer nog inte blogga så mycket idag i skolan, men ska försöka få in ett inlägg eller två. Nu ska jag vila lite med musik i öronen innan det är dags att gå av! Kram<3


Postat av: Isacs Mamma

Ja de har jag:P

Vad hittar du på då?



Hoppas du får en UNDERBAR fredag!

2012-02-10 @ 12:26:24
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu