09.47 - Redigering av modellbilder

Godmorgon. Är i skolan och håller just nu på och redigerar modellbilderna och planerar morgondagens redovisning. Vi ska redovisa Filmen eller bilden/bilderna sen ska vi berätta lite vad vi har gjort, hur vi har tänkt och ja lite sånt. Så det är inte direkt någon jobbig eller ansträngande redovisning. Tror det kommer gå super bra. Visade bilderna för min fotolärare förut och han var faktiskt väldigt nöjd. Han tyckte jag gjorde allt mycket bra med tanke på omständigheterna och han sa att i foto genomförandet blev det ett A alltså ett mvg. Det känns riktigt bra. Känner fortfarande att jag kunde ha gjort bättre men då har jag lärt mig vad jag ska göra till nästa gång. Funderar lite på hur jag ska publicera bilderna. Om jag ska förstora bilderna, göra ett collage, eller lägga upp dom på någon hemsida. Vi får se hur jag gör. Nu ska jag jobba vidare. Ha en bra dag puss&kram♥

Postat av: julia

Fan vad söt du är gumman! Tack :D<3

2012-02-01 @ 13:59:47
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/
Postat av: Selina

Fina bilder :D

2012-02-01 @ 16:05:27
URL: http://seliiinaa.devote.se
Postat av: jonna

Fina bilder! :D



sv: jaa! så störande! :(

2012-02-02 @ 13:29:18
URL: http://johannahasselgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu