11.11 - Plugg,Plugg & Plugg

Godmorgon. Hoppas alla har haft en bra morgon. Jag vaknade vid 10 sen dess har jag ätit frukost, fixat intervjuer och kollat igenom dom. Idag ska jag plugga för fulla muggar, men jag ska också ut och gå en liten sväng. Sen kanske jag åker ner till träningen ikväll och kollar läget lite då jag fortfarande inte mår så jätte bra. Har väldigt ont i halsen och ja då får man helt enkelt inte vara med och träna. Nu ska jag plugga vidare. Hoppas ni får en bra dag kramkram♥
( och just det, anledningen till att jag bloggar så dåligt är för att jag inte har något internet på min dator så måste låna mamma och pappas. Vilket jag inte alltid kan göra. Men vi ska fixa mitt internet, så snart kommer jag börja blogga mer igen )

Postat av: Angelina

sv: hej! jo det är bara bra! :)

2012-02-29 @ 14:38:18
URL: http://leath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu