13.46 - Sjukstuga & Te

Hejsan allihopa! Idag valde jag att jobba på min tidning hemifrån, på grund av att jag har 3 intervjuer att fixa och sedan ska jag också åka iväg till en affär och intervjua, fota och lite sånt. Sen valde jag också att jobba hemma för att jag mår så himla dåligt och det är jag inte ensam om det heller här hemma. Lillebrorsan ligger nerbäddad i soffan och har jätte ont i magen! Vi får hålla tummarna att han inte blir magsjuk. Idag funderar jag också på att ta en liten promenad ute i det fina vädret. Känner att jag skulle behöva lite frisk luft. Nu ska jag fortsätta jobba och dricka upp mitt te så jag mår lite bättre. Hörs senare pusshej♥

Postat av: madeleine. s

krya :)

2012-02-28 @ 14:29:16
URL: http://maddelaaans.blogg.se/
Postat av: Matilda

SV: Allt är bara bra med mig :) Hur är det själv?

2012-02-28 @ 15:50:19
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu