Åsikter om Big Brother

Alltså jag tycker personligen att Big Brother är ett väldigt underhållande och roligt program förövrigt men ibland kommer det in vissa människor i huset då man bara stannar upp och tänker till en gång till och tänker vad fan gör han/hon där. Visst det är människorna i huset som gör allt och alla deras olika personligheter men Seriöst big brother 2012 vad tänker ni med? Jag förstår att ni vill göra en bra show men hallå snälla tänk lite var ni tvungna att ta med just Hannah widerstedt eller vad sägs som Nadia Lindén den gravida tjejen alltså nej snälla ge er nu haha.
Hannah Widerstedt jag menar hallå? Ni kan ju inte mena allvar! Hon är seröst den jobbigaste och mest irriterande personen som finns i hela världen! Liksom hon har sitt lilla rollspel visst hon kanske inte bara spelar men överdriver gör hon iaf. Men helt allvarligt jag skulle inte vilja vara henne i det här läget med alla videoklipp hon har gjort och så jag skulle inte klara av att så många hata mig. Men jag tror dock att hon kommer göra ett jäkla bra program. Och tror även att den där Camilla Jacobsen kan vara rätt så rolig att följa!
( bilden är tagen från google, därför är den inte i samma stortlek som den över )
Okej Nadia Lindén hur tänker du gumman? visst jag förstår henne på ett sätt, det är väl lite coolt att en gravid tjej kommer in på bb men hon är ju som sagt gravid och hur ska hon lyckas ta han om bebisen när den kommer ( om hon fortfarande är kvar ) och samtidigt göra lite tävlingar och sådant det går ju inte riktigt ihop och tror inte heller att dom andra deltagarna kommer vara så jäkla glada när bebisen ligger där och skirker hela nätterna & dagarna. Nej tycker att hon kanske kunde ha väntat tills nästa år. Men samma sak där det kan nog bli rätt så spännande!


Den här tjejen Jessica Rasmussen hon har redan gått mig på nerverna (av det lilla man fick se av henne) nej men denna tjej har och kommer jag nog tycka väldigt dåligt om, LÄNGE!
Men hur är det med er ? Har ni någon/några favoriter eller finns det någon som ni verkligen hatar ?

Postat av: Sofia

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2012-02-20 @ 00:08:41
URL: http://byfia.com
Postat av: Simona

Hej gud vilken fin design! Hoppas du får en fin dag, kram :)

2012-02-20 @ 10:24:53
URL: http://simonis.blogg.se/
Postat av: E M M A ♥

Håller verkligen med dig! Hur kan de ta med Hannah? Det enda hon kommer göra är säker att klaga på folk och klaga över det som inte finns och hitta allt dåligt..

Den gravida kvinnan fattar jag inte heller vad hon gör där? Kommer aldrig funka. Men de får skylla sig själv. Har man gett sig in i leken får man leken tåla! ;)

2012-02-20 @ 11:34:16
URL: http://geminkaninmat.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Hm.. Jag fattar inte riktigt heller vad dom med BARN ska göra där? Liksom, jag vet inte men programmet går ju inte riktigt helt ut på att bara skaffa vänner.. :)



sv: Tack! Det är såklart från we<3it! En säker källa om man behöver snygga bilder! ;)

Jaha, men då är det ju ingenting som händer ofta, kanske bara en engångsgrej för ditt lår! :D

2012-02-20 @ 19:47:11
URL: http://lmse.devote.se
Postat av: > bezzie <

sv: Jo det är bara bra med mig, gjort idag då? :)

2012-02-20 @ 21:46:45
URL: http://bezzieochdellz.blogg.se/
Postat av: E M M A ♥

sv:

Lite sjukt är det att dem gör så.

Lixom Nadia mste ju ändå åka till sjukhuset när hon ska ha barn ändå. Så då måste hon ju gå ut. om de inte tar in ett "Big Brother sjukhus"

sjukt äre iaf... (:

2012-02-20 @ 21:53:13
URL: http://geminkaninmat.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså hannah förstör programmet, hon är rå skabb!

2012-02-21 @ 19:50:32
URL: http://aileenalami.blogg.se/
Postat av: anna

Hanna W - Jag har knullat norrland, nu är jag klar med norrland, nu vill jag testa malmö, stockholm och luleå...



vars ligger luleå dåråråråååå?? ;) Jag bor i luleå, kan säga med en gång - de ligger i TADAAAAAAAAAAAA norrland baby oh yeah ;)

2012-02-28 @ 00:28:03
URL: http://nattstad.se/dobermannanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu