New Shoes

Hejsan har inte haft tid att blogga idag. Har haft fullt upp hela dagen. vaknade vid halv 10 och 10 åkte jag och mamma in till gymmet. Efter det så åkte vi och hälsade på morfar sen vart det en liten tur in till vågen. Där blev det lunch och lite shopping. Köpte ett par skit snygga skor från scorett för 499 kr! Är super nöjd och älskar dom! Nu sitter jag i skogstorp och väntar på min träning. Är rätt så slut i kroppen efter matchen igår och gymmet imorse men det är bara att hålla ut. Nu ska jag börja byta om hörs när jag kommer hem. Hoppas ni har haft en bra dag pusshej♥

Postat av: linnéa nilsson

Jisses, vilka snygga skor!! :o

2012-02-07 @ 09:34:59
URL: http://linneanilsfoton.blogg.se/
Postat av: ☆ m a l i n .

Grymt snygga skor!!

Det var så länge sen jag läste boken (PS I Love You) så jag minns faktiskt inte om filmen eller boken är bäst :)

2012-02-07 @ 18:23:15
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu