01.13 - Godnatt

Hej, kom hem för en stund sen, det har vart en super trevlig kväll med massor med mat, skratt och spel. Men såklart så glömde jag att jag hade med mig kameran, var så fokuserad på allt annat men det blev några få bilder på Cornelia iaf (Kickans barn), Är så himla trött så det känns som att jag kommer somna vilken sekund som helst. Så det får bli ett litet inlägg för nu vill jag krypa ner i min kalla mysiga säng. Älskar när det är kallt i hela rummet så man verkligen får mysa ner sig i täcket. Hörs imorgon eller ja senare idag hihi, pusshej natti♥♥
kickan, Cornelia och Johanna. Cornelia var så fin i sin klänning!
sötisen själv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu