07.58 - På väg till skolan

Godmorgon allihopa! Gick precis på tåget till skolan, ville verkligen inte gå upp idag. Mår lite halvdant plus att vi har matte prov idag... Känner att provet inte kommer gå så jätte bra. Vi får hoppas på ett E iaf... Går till ca halv 11 idag men måste stanna kvar efter skolan för att rätta till mitt och Julias radioprogram. Vi får se hur långtid det tar. Och just det jag bloggade ju inte så mycket igår det var för att jag var helt inne i matten och sen efter träningen fortsatte jag plugga. Nu är vi snart framme på stationen, ha en bra dag puss<3


Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: okej :} idag kommer min pojkvän hit från Uppsala så det blir att umgås och kramas massor med honom :p bara mys helt enkelt :)

2012-01-26 @ 14:14:29
URL: http://shoemania.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu