10.42 - Tisdag & skolan

Hejsan alla sötnosar, hoppas alla har haft en bra tisdag än så länge? Min tisdag är rätt så lugnt, slutar om ca 40 min skönt! Idag har vi inte gjort mycket alls i skolan vi har svarat på lite frågor om politik men nu är jag klar så nu ska jag kolla på lite kläder, för efter skolan ska jag åka och hämta ut pengar för ett fotojobb jag gjorde, sen blir det hem och städa, fixa modell bilderna, ut och gå sen bara vila! Nu ska jag kolla vidare på lite kläder. Ha en fortsatt bra dag pusshej♥

Postat av: MÖTESPLAT FÖR BLOGGTÄVLINGAR

Du vet att det finns en blogg du kan länka dina tävlingar i va?



Om inte, kika in och delta i andras tävlingar ;)

2012-01-31 @ 12:24:50
URL: http://gainavinn.blogg.se/
Postat av: Kalle Hedin

sv; Jadå min måndag dög väll antar jag, var ju sjuk men gjorde det bästa av dagen :)

2012-01-31 @ 14:06:00
URL: http://kallehedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu