11.17 - Skolan

Hejsan, sitter i skolan och jobbar lite matte... Vi skulle egentligen haft samhällskunskap på förmiddagen men våran lärare var sjuk så då fick det bli matte idag istället för på torsdag. Suck! Kändes inte bra att börja med matte nu efterlovet... Men men det är bara att jobba på! Slutar vid 15.20 så vi hörs nog när jag har kommit hem eller så kanske jag gör något inlägg på eftermiddags lektionen. Nu ska jag jobba lite till innan lunchen, ha en fortsatt bra dag kram kram!♥
( har tyvärr inga roliga bilder att lägga upp just nu, men när jag kommer hem hade jag tänkt lägga upp lite bilder på våra fyrhjulingar och lite sånt som jag ägnar en hel del av min fritid till! )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu