11.52 - Lördag

Godmorgon allihopa! Sitter just nu i soffan med en kopp kaffe i handen och tittar på ett avsnitt av OC. Åt frukost för ett tag sen det vart en rätt så sen frukost men det är ju lov, då har man all tid i världen. Till frukost blev det crunchy med mjölk och lite kaffe, Mums. Nu ska jag titta klart på OC sen ska jag faktiskt läsa lite. Började läsa en bok igår som heter mer än ögat ser, har läst till kapitel 6 och den verkar vara rätt så bra, fick låna den av sofia för ett bra tag sen men har aldrig kommit igång. Men nu så. Och just det filmen som jag såg igår, source code, den var rätt så bra men den var väldigt rörig. Det hände inte så mycket det var i princip samma sak om och om igen. Men den var rätt så spännande, trodde dock den skulle vara bättre eftersom att den har fått väldigt mycket bra kritik, så lite besviken är jag nog. Nu ska jag kollade vidare på OC. Pusshej♥

Postat av: Julia

Ja verkligen :D

2012-01-07 @ 12:35:57
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/
Postat av: felicia♥

sv: du som är!!! :)

2012-01-07 @ 15:13:43
URL: http://imfeliciia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu