14.50 - smoothie

Nu har jag tränat och duschat, det fick bli träningscykeln idag igen. Men måste säga känslan efter man har tränat är så underbar, man blir så glad och känner sig så frisk, eller hur man ska säga det. Det är en bra känsla iaf haha! Just nu sitter jag framför tvn och dricker smoothie. Älskar verkligen smoothie det är så enkelt men ändå så gott! Idag fick det bli banan och vanilj smoothie, mums! Ska snart börja städa och plocka undan lite innan jag börjar fixa mig för tjejkvällen hos Eve ikväll. Kommer bli lika trevligt som vanligt! Nu måste jag skynda mig lite hörs senare pusshej ! ♥

Postat av: Madelene ♥

Sv; Härligt ! Jo med mig är det också bra :)

Händer idag då :)?

Kram

2012-01-05 @ 16:01:48
URL: http://sexyfreak.blogg.se/
Postat av: Julia

haaha bravoo xD

2012-01-05 @ 16:34:33
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu