15.28 - OC

Hejsan. Slutade skolan vid 10 idag hade ju bara matte prov. Provet gick okej iaf. Stannade kvar i skolan med Julia och fixade lite på radioprogrammet. Tog tåget hem 12.15, sen jag kom hem har jag bara fixat lite små saker hemma, som fotat, plockat upp tvätt osv. Nu sitter jag och tittar på OC och pluggar karaktär. Idag ska jag inte göra någonting alls faktiskt! Blir nog att lägga sig tidigt ikväll är så otroligt trött. Snart helg också, fy vad skönt! Vad ska ni göra i helgen? Jag ska träna, på fest eller vara barnvakt sen så ska jag också fota modell fotografering. Blir säkert super kul! Nu är reklamen slut ha en fortsatt bra dag pusshej♥
Före                                                             Efter
Kamera Nikon D3100, Objektiv tamron 18 - 200, Blixt Sigma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu