21.57 - Sängen

Nu ligger jag äntligen i min otroligt sköna säng. Det här är det jag längtar efter på veckodagarna att få lägga mig i min säng och bara mysa ner mig i täcket bland alla kuddar och filtar! Så mysigt. Har legat i sängen ett tag nu, har suttit och redigerat bilder medans resten av familjen har suttit där nere och tittat på film. Går halvdag imorgon också. Det är väldigt skönt men det känns egentligen rätt så ovärt att vara där i tre timmar när man måste åka både tåg och buss varje dag. Men men hellre det än att gå heldag så ska inte klaga alltför mycket. Och föresten imorgon ska bilderna från modell fotograferingen in. Hoppas min lärare är någorlunda nöjd med dom! Jag är jätte nöjd med allt förutom att kvaliten på bilderna kunde ha varit lite bättre men men man kan inte alltid få som man vill. Nu ska jag bara redigera några bilder till sen ska jag lägga mig och lyssna på musik och bara slappna av innan jag ska sova. Hörs imorgon puss och godnatt♥
Min älskade säng på bild! (Den ser dock väldigt liten ut med alla kuddar och så men den är 1,20)

Postat av: Isacs Mamma

Hej! är allt bra hos dig?

2012-02-01 @ 08:32:06
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu