23.34 - Godnatt

Hejsan kom hem från innebandyn vid halv 10, sen dess har jag ätit, duschat, hjälpt max med läxan & fyllt i närvaropapper för småtjejerna. Träningen idag gick väl bra antar jag, kanske inte var min bästa träning men helt okej. Är helt slut nu efter en lång skoldag plus 5 timmar i hallen så nu kommer jag somna gott! Går halvdag imorgon, så otroligt skönt! Efter skolan då blir det hem, städa, fixa dom sista modell bilderna & sova!! Nu måste jag sova för det går knappt att hålla uppe ögonen längre! Sovgott kramkram♥

Postat av: hanna ♡

haha, åh så sant ;D

2012-01-31 @ 05:51:50
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: amanda

Jaha okej, då har du spelat ett bra tag alltså! :D

2012-01-31 @ 07:52:18
URL: http://amandaevajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu