Kroatien baby!!

Nu har vi äntligen bokat resa till Kroatien, två veckor i Juni! Vi kommer åka till Zadar och bo på ett ställe som heter Zaton Holiday Resort Camp. Det verkar vara jätte fint och staden där verkar vara jätte mysig. Nu har jag verkligen något att längta till! Har aldrig varit i Zadar förut, dom andra åren vi har vart i Kroaiten så har vi åkt till staden Pula och vi har då bott på ett ställe som heter camping bi-village. Vi var på samma ställe 3 gånger men nu vill vi åka någon annanstans. Detta kommer bli toppen! Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon börjar skolan... Men gud vad glad jag är hihi! Sola, bada, äta gott, umgås och ja bara ha det bra! Här kommer lite bilder från där vi ska bo!

















Postat av: aliciajasmine

åh vilken härlig blogg, super bilder! :D

2012-01-09 @ 21:56:26
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu