12.39 - Söndag

Hejsan allihopa, allt bra med er? Här är det bara bra. Gårdagen med Becca var toppen. Vi startade dagen med en tur till marieberg och efter det drog vi hem till mig och hade filmkväll med massa gott som inbakad pizza och chokladdoppade jordgubbar och vindruvor! Mums! Mycket skratt och skit snack blev det, som vanligt antar jag haha men det är väl så det ska vara!
Åt frukost för ett tag sen och nu sitter jag och kollar på tv.
Senare idag vet jag inte vad jag ska göra ska väl fota gårdagens inköp och eventuellt träna lite om jag orkar. Ha en toppen dag pusshej♥

Postat av: mina - photography

sv- tack! :D

Svar: nu är jag tillbaka och nu kan du läsa min blogg igen :)
linalejdebos.blogg.se

2012-06-03 @ 13:10:59
URL: http://miinabrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu