22.53 - suck....

Jaha varken Holland eller Portugal vann, som jag hoppades på.... Portugal är väl inget lag jag vanligtvis brukar heja på men det blev så nu. Men att Holland förlorade det är fan inte okej.. Ursäkta svordomen men det får helt enkelt inte hända! Suck så besviken man kan vara... Men det är bara att hålla tummarna och hoppas på att dom vinner dom andra två matcherna! Nu tänker jag mysa ner mig i sängen och kanske kolla på någon bra film! Hörs imorgon sov gott & godnatt kram<3


Postat av: Mirre

Eller hur?!? Hur lyckades Holland förlora liksom?

Jag kommer från Holland om du inte visste det ;)



Sv; Joda det är bra med mig, dock lite tjafs i mitt kompis gäng :( vilket inte var så bra.... :/

2012-06-10 @ 20:05:02
URL: http://enjoyingtheride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu