Då var man igång igen...

jaha då var man sjuk igen... Bara att gå på medicin i några dagar nu då... Det kunde inte komma mer olägligt åker ju utomlands om bara några dagar... Men det är väl såhär det ska vara. Inte första gången jag blir sjuk innan eller under en resa. Men nu jäklar ska jag bli frisk innan jag åker! Men något positivt är det att jag inte känner mig sjuk eller hängig så om det inte har försvunnit helt än men att jag fortfarande mår lika bra som jag gör nu kommer resan gå galant! Får helt enkelt ta med medicinen ner dit och fortsätta med den. Nu ska jag dricka massa tranbärsjuice och vatten och sedan krypa ner i soffan och kolla på någon bra film! Ha en bra dag pusshej♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu