En vecka kvar!

Hejsan nu har vi redan varit här i nästan exakt en vecka och nu är det bara en vecka kvar innan vi åker hem till kalla och tråkiga Sverige igen! Jag har sån otroligt hemlängtan, eller ja hemlängtan och hemlängtan vet jag inte riktigt om man kan kalla det för det jag egentligen saknar är ju såklart Albin! Saknar självklart släkt och vänner också, men jag saknar min älskling något otroligt!
Den här sista veckan ska vi större delen av tiden bara fortsätta slappa och njuta vid stranden, men vi ska också ta en tur in till Zadar och även åka till ett ställe med massa vackra vattenfall! Det tror jag kommer bli otroligt spännande!
Nu ska vi ta något att äta innan vi ska ta en promenad ner till spelhallen och fotbollsplanerna. Hoppas ni hade en bra midsommar igår för det hade vi. Ha det så bra så hörs vi imorgon kramkram<3

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu