09.55 - Sängen

Godmorgon allihopa. Sovit gott? Jag har sovit underbart. Vaknade för kanske en kvart sen och har bara legat i sängen sen dess. Anledningen till att jag inte bloggade igår var för att datorn var inte uppe på hela dagen och jag hade inte tid att blogga från mobilen. Men nu är det påsklov så då ska jag försöka blogga så mycket och ofta som möjligt! Idag ska jag ner till skogstorp för att kolla på innebandy matcher och sen på kvällen ska jag väl hitta på något med vänner. Vi får se vad denna lördag har att erbjuda! Nu ska jag gå upp och äta frukost. Hörs senare ha en toppen lördag kramkram<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu