10.59 - Godmorgon!

Godmorgon allihopa, allt bra med er idag? Här är det bara bra, vaknade vid 9 och sen dess har jag bara ätit frukost och suttit lite vid datorn. Idag blev det en riktig brakfrukost med bacon, ägg, bröd, grönsaker, massa olika pålägg, räk/kräftsallad och massa annat gott. Åt dock inte så mycket, är inte riktigt en frukost människa!
Nu blir jag hemma själv en stund då brorsan är på fotbollsträning, mamma och pappa är och fixar festlokalen och nattgästerna är på marieberg och shoppar kläder till kvällen. Så nu ska jag sätta mig på träningscykeln en liten stund eller så ska jag bara slappa här hemma och har det bra, har inte riktigt bestämt mig än, men vi får se hur det blir.
Hoppas ni får en bra dag pusshej♥

Postat av: juliaa

jaa :D<3

2012-03-10 @ 12:40:40
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu