11.20 - Godmorgon

Hejsan allihopa, hur är det med er? Här är det bara bra! Idag kan man nästan säga att jag är ledig, vi ska filma till våran musikvideo idag och då måste vi vänta på att min lillebror ska sluta skolan, så vid 2 bär det av in till Örebro för att köra igång med filmningen! Vädret är super bra, inte för mycket sol, inte för mörkt det här kommer bli jätte bra! Efter filmningen åker jag ner till träningen för att både träna och sälja lite kläder.
Nu ska jag fortsätta kolla på top model sverige, ha en bra dag pusshej♥

Postat av: juliaa

nej, blir nog nästa gång ! ;)

2012-03-14 @ 12:31:18
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu