12.59 - Härliga Fredag

Hej kom hem för lite mer än en timme sen. Sen dess har jag slappat i soffan och jobbat vidare med tidningen och det går väldigt bra faktiskt sakta men säkert. Känner inte att jag vill stressa igenom det men jag måste ändå jobba på så att jag är klart tills på tisdag. Nu tänker jag ta en liten paus från pluggandet och gå ner och träna lite. Jag är inte helt friskt än men känner att jag måste få sätta mig på träningscykeln i minst 15 min iaf. Känner att det behövs har ju inte tränat på hela veckan och knappt något förra veckan heller då jag också mådde dåligt... usch vad jag hatar att vara sjuk. Efter träningen ska jag käka lite lunch, duscha, plugga och sedan vid 4 dra iväg till marieberg med Sofia & Becca. Får hoppas man hittar något snyggt. Jag funderar starkt på att köpa ett par färgglada byxor, men vet dock inte i vilken färg vill ha alla! Vilken färg skulle ni helst bära? Nu ska ja rappa på lite. Hörs senare puss&kram♥
Funderar på att köpa dessa byxor vad tycks?

Postat av: jonna

KÖP DOM! :D

2012-03-02 @ 13:18:46
URL: http://johannahasselgren.devote.se
Postat av: amanda

Tack! Härlig färg på byxorna :)

2012-03-02 @ 19:10:36
URL: http://amandaevajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu