14.12 - Härliga Söndag

Hejsan allihopa, har ni haft en bra helg? Det har jag haft iaf, jag har bara tagit det lugnt och ätit massa gott. En väldigt skön och avslappnad helg helt enkelt. Vaknade vid 10 i morse och sen dess har jag kollat på bilder ifrån mamma och pappas fest igår, ätit frukost & godis, kollat på tv och sagt hejdå till gästerna som vi har haft här över helgen. Dom åkte hem för ca en halv timme sen kanske och nu har även mamma och pappa åkt iväg för att städa och plocka undan lite i lokalen så nu är jag hemma själv igen.
Idag tänker jag faktiskt träna lite eftersom att jag hoppade över det igår, kanske går ut och går i det otroligt fina vädret lite senare men först ska jag kolla klart på Step up 2.
Hörs senare och ha en jätte bra söndag! kramkram♥

Postat av: Moa

Hej.

jag har nu en länktävling på min blogg!

va gärna med! :)

http://moajoensson.blogg.se/2012/march/lanktavling-d.html#comment



~ förlåt om du inte gillar såna här kommentarer! :)

kram ♥

2012-03-11 @ 14:23:46
URL: http://moajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu