15.30 - hem ljuva hem

Hejsan nu är jag äntligen hemma efter en rätt så bra dag i skolan. Började dagen med 1timmas engelska, sedan hade vi gruppövningar för att få lite sammanhållning i klassen och sedan åkte vi till gustavsvik för livräddning och det var faktiskt kul. Men det bästa av allt var att vi fick sluta halv 2 istället för 20 över 3! Så skönt.
När jag kom hem för ca en halv timme sen åt lite ananaspaj som mamma hade bakat. Mums så gott det var. Nu sitter jag i soffan och bara slappar, snart ska jag gå upp och städa lite för sen vid kvart över 5 drar jag ner till skogstorp för matchgenomgång och träning. Sen ikväll blir det antingen att träffa becca eller så drar jag på fest. Vi får se vad jag har lust och ork för. Hoppas ni har haft en underbar fredag pusshej♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu