15.47 - mätt och belåten

Hejsan det blev lite ändrade planer förut, istället för att stanna hemma och slappa så följde jag med mina föräldrar in till lokalen och fixade lite inför kvällen, därefter åkte vi till maxi och handlade massa godis och annat gott och när vi kom hem blev det en räklunch med räkor från Göteborg! Mumsigt som satan och gud vad mätt jag är nu!
Nu ska jag bara sitta i soffan och slappa medans alla andra i huset ligger i sina sängar och vilar upp sig inför kvällens festande.
Hoppas ni alla har haft en bra dag hittills kramkram♥

Postat av: madeleine. s

Vill du bli veckans hotstuff? Kika in hos mig så kanske du får! ;)

http://maddelaaans.blogg.se/2012/march/vill-du-bli-veckans-hotstuff-1.html#comment

2012-03-10 @ 17:26:09
URL: http://maddelaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu