19.00 - Tagga som bara satan

Hejsan alla glada! Här hemma håller just nu jag och Sofia på att taggar till fest! Ikväll drar jag ut med min älskade Sofia och lever livet fullt ut! Alltså jag är på så jäkla bra humör så det är sjukt! Igår spenderade jag kvällen och natten med en person och vaknade upp med den också. Och jag säger bara att jag vaknade med ett leende på läpparna. Vid 3 kom Sofia hit och sen dess har vi bara umgåtts. Nu ska vi käka sen fortsätta tagga till tusen för ikväll kör vi en favorit i repris! Kramkram hörs imorgon puss på er. Ha en toppenkväll för det tänker jag ha!♥

Postat av: Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik (Fotograf)

Nu kan du tävla om ett armband från märket Humanity / Good Works på min blogg! :D

2012-03-03 @ 23:29:29
URL: http://penajs.spotlife.se
Postat av: Fashiongirl

sv; härligt!

Nja, kom precis hem :D

kram

2012-03-04 @ 17:06:53
URL: http://fashiongirl.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu