19.03 - Trött,hungrig,sjuk

Hejsan hur mår ni idag? Jag mår rätt så bra faktiskt dock lite sjuk, förkyld och ont i halsen igen. Trodde det hade gått över men nej då blir man smittad igen... Kul! Plus att jag har match imorgon och den måste vi bara vinna men får se om jag ska vara med. Kanske bättre att jag står över och försöker bli friskt nu!
Vaknade upp med Sofia imorse lite halv slitna men glada. Kvällen igår var super bra. Härligt folk, bra musik och massa dans. Synd bara att polisen skulle komma hela tiden men dom störde inte mig iaf. Är väl det ändå som är viktigt. Kom hem vid 2 då han som hade festen var tvungen att avbryta på grund av att folk förstörde och inte hade någon respekt alls. Ska det vara så svårt att sköta sig? Det kommer ju inte bli mer fester om folk bara ska förstöra. Så det slutade med att polisen gick in och ja då drog vi hem och snacka lite skit och sedan somnade gott! Nu ska jag fixa något att äta. Hörs senare pusshej♥
Åhh tacos skulle inte sitta fel just nu♥♥

Postat av: Fashiongirl

sv; ååh vad gott :)

kram

2012-03-04 @ 20:02:25
URL: http://fashiongirl.myshowroom.se
Postat av: Jonna (:

sv: okej gör't!



åååh mat...<3

krya! kram!

2012-03-04 @ 21:40:17
URL: http://johannahasselgren.devote.se/
Postat av: Sofia

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2012-03-05 @ 10:47:16
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu