20.14 - Fredagkväll

Hejsan har ni haft en bra dag? Min dag har varit väldigt lugnt, har inte gjort något speciellt bara vilat. Mår fortfarande bra och det blir bara bättre för varje minut som går! Nu börjar även halsen bli bra. Skönt.
Sitter just nu i soffan och kollar på the voice Sverige finalen och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan börja packa, för imorgon drar vi till Stockholm som sagt. Spännande och kul. Vet inte om jag kommer hinna blogga något imorgon bitti så kommer säkert mobilblogga på tåget. Datorn kommer inte följa med under helgen men självklart kommer jag mobilblogga så ofta jag kan. Nu ska jag fortsätta med soffmyset här hemma. Ha en underbar fredagkväll! kramkram♥

Postat av: Erika

haha ajdå de är lungt! Jaa as snygga är dom, funderar också på att köpa dom men vi får väl se hur det blir med det:)

2012-03-24 @ 01:12:36
URL: http://byerika.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu