21.00 - sjuk....

Hejsan har inte orkat bloggat något idag då jag har legat hemma i sängen med 39 till 40 graders feber. Mår fortfarande väldigt dåligt och åt nyligen lite mat för första gången på 24 timmar och håller tummarna för att jag ska kunna behålla det! Kommer bli hemma minst två dagar till då jag fortfarande har feber, hostar, mår illa, frossa, ont i halsen, huvudet & kroppen och ja allt det där.... Kände att jag skulle informera er lite så ni förstår varför jag inte bloggar. Hoppas ni mår bra så hörs vi när jag mår bättre kramkram<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu