21.52 - Hemma

Hejsan allihopa har ni haft en bra helg? Min helg har varit toppen. Var som sagt i Stockholm med mamma, moster, mormor och mina 2 kusiner vi shoppade, åt massa gott och gick på Robets Gustavsson 25år. Kom hem vid halv 7 och sen dess har jag duschat, packat upp, plockat fram böcker/kläder tills imorgon, ätit och nu sitter jag i soffan och kollar på big brother live. Är super trött så vet inte om jag kommer orka kolla på hela, är helt slut i både huvudet och kroppen men det är inte så konstigt eftersom att jag var riktigt sjuk i veckan och lite halvdålig under helgen. Annars mår jag bara bra, känner att jag kommer somna med ett leende på läpparna ikväll då jag har haft en otroligt rolig och trevlig helg med släkt. Tog dock inte så många bilder blev väl ett par. Orkade inte bära med min kameran hela helgen. Men som sagt några blev det. Nu ska borsta tänderna sen krypa ner i min otroligt sköna säng! Godnatt & Sovgott kramkram♥

Postat av: Matilda

SV: Vad kul att du är med och deltar i tävlingen på min blogg! Lycka till så hör jag av mig när en vinnare är utsedd :)

2012-03-26 @ 08:19:09
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: Angelika :)

Älskar din blogg! Sjukt intresan att läsa! =D Jätte fin design, och jag tycker du har så bra uppdatering! Ha det bra! ;)

2012-03-26 @ 21:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu