Äntligen Internet igen!!

Åhh nu har jag äntligen Internet på min dator igen. Så lycklig. Har inte bloggat något idag för jag har inte haft tid men nu så. Idag så var det skola mellan halv 9 och halv 12. Efter det åkte jag direkt hem och käkade lite sen drog jag iväg till hårmetropolen och jobbade lite. Efter det åkte jag hem igen och satte mig på altanen med mamma o drack kaffe och snackade massa skit i solen. Jätte härligt äntligen är våren här. Vid halv fyra åkte jag med mamma in till Örebro för att möta upp pappa och kolla på en festlokal. Sen åkte jag med pappa till sjukgymnasten sen vidare till Weels 4 fun. Där gjorde jag en intervju med ägaren som jag ska ha med i mitt tidningsprojekt, när jag var klar där vid 6 så åkte jag till Maxi med mamma och handlade lite mat till kvällen. Och nu har jag käkat och fixat Internet så nu vill jag bara lägga mig i soffan och slappa efter en lång dag. Hoppas alla har haft en bra dag kramkram♥
Nu blir det att lägga sig i sängen och kolla på bb sen sovagott och drömma mig tillbaka till Varberg♥♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu