10.39 - Idag är det min dag!

Hejsan idag är det min dag! Fyller nämligen 17år & det ska firas med presenter, tårta, familj, vänner och släkt! Vaknade upp imorse av att min familj sjöng för mig och fick desutom frukost på sängen. Bestående av pannkokor, jordgubbar, glass och oboy. Mumsigt värre! Just nu sitter jag i skolan och har precis haft muntliga nationella i engelska. Det gick faktiskt jätte bra, bättre än vad jag trodde att det skulle gå iaf! Om ungefär en timme är det lunch sen bär det av mot hästhagen för att paddla kanot! Hörs när jag kommer hem! Ha en toppen bra dag, det ska jag ha! kramkram♥
Dagens frukost! (mobilbild)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu