13.20 - Onsdag & helg?

Idag hade vi nationella i engelska både hör & skriftligt. Gud vad svåra vissa delar va! Man fattade ju ingenting och fort gick det också. Men någorlunda bra tror jag det gick. Efter nationella så slutade vi så nu är jag hemma. Fixade precis lite mat bestående av pannbiffar, räckor, sallad, gurka, fetaost och oliver. Nyttigt och gott! Har inget sug efter kolhydrater längre så jag skippar det, lika bra. Känns så onödigt att äta något bara för att liksom.
Jaha nu är det långhelg, fy så skönt & så otroligt behövligt! Är helt slut, orkar verkligen inte mer vill bara ha sommarlov och Kroatien! Gud så jag längtar. Bara kunna gå i korta shorts hela dagarna och ligga på stranden i Kroatien och bara slappa. Äta och dricka massa gott, åka och bada i massa härliga vattenfall, gud så underbart! Nej nu får tiden gå lite snabbare!
Under långhelgen händer det rätt mycket. Idag ska jag träffa becca sen på möte vid halv 6 sen blir det hemma mys med Albin och familjen. Imorgon ska jag fota det sista till projektet & fixa lite ärenden. På fredag ska jag sola och på kvällen är det lite uppvärmning inför lördag då det är 18års fest & maskerad! tagga som bara satan! Och på söndag ska jag nog bara slappa hemma och fixa det sista på projektet. Vad ska ni göra under långhelgen? puss♥

Postat av: william

gott med räkor:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så Glad:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "If only this would be a Dream" Modell bilder som jag har tagit:D


Svar: nu är jag tillbaka och nu kan du läsa min blogg igen :)
linalejdebos.blogg.se

2012-05-16 @ 22:32:52
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu