14.45 - plugg & sol

Nu har jag solat, pluggat och vart på möte och nu sitter jag återigen och pluggar. Håller just nu på med det sista inför redovisningen på slutprojektet imorgon och senare blir det engelska och kanske lite matte. Blir det varken träning eller speedway för mig idag då skolan kommer före och jag känner att jag verkligen måste ta tag i det nu och bli klar! Nu ska jag faktiskt ta en lite paus och lägga mig i hängmattan i några minuter och bara slappna av i det härliga vädret! Det går verkligen inte annat än att älska det här vädret! Sommar♥

 


Postat av: ami

sweet! jag får 8 juni då jag tar studenten :d

2012-05-22 @ 22:04:15
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu