17.25 - Sommar

Nu jäklar är sommaren äntligen här! Gick i skolan till halv 12 idag sen åkte jag hem satte mig och pluggade lite i solen och sen åkte jag till tandläkare, och där gick allt super bra. Nu ligger jag i hängmattan och har precis skrivit klart två uppgifter i svenskan. Känner att allt börjar rulla på nu! Har gått runt i shorts och linne i stort sätt hela dagen, sjukt skönt men snart ska jag dra på mig träningskläderna för att sedan åka ner till skogstorp och träna lite innebandy. Imorgon är det nationella i matte som gäller. Lite nervös faktiskt känner inte att jag har sån jätte bra koll men får läsa igenom allt lite när jag kommer hem. Nu måste jag öka lite hörs när jag kommer hem pusshej♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu