19.38 - Återigen hemma

Nu är jag som sagt hemma igen, har varit på maxi och handlat lite gott till kvällen och till nationella imorgon, sen har jag också varit på sagoslottet i Örebro, där jag hyrde min maskeraddräkt till helgen. Jag tänker inte berätta vad jag ska vara då det ska bli en överraskning för dom som ska på festen. Men jag kan säga att det inte var något av det som jag funderade på att vara. Är sjukt nöjd och tror det kommer bli toppen bra!
Sitter just nu och kollar på big bang theory och snart ska jag hjälpa mamma med maten.
Big bang theory måste ju vara en av dom bästa serierna som finns haha, så sjukt bra och kul! Gillade det inte alls från början men när jag hade kollat på några avnsitt så kunde jag inte sluta.
Nu måste jag hjälpa mamma, hörs senare puss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu