19.56 - söndag

Hej förlåt att jag inte har bloggat sen i fredags men har inte haft tid. I fredags var det Tjejkväll med mina flickor! Efter det drog jag med Sofia och träffa några sen träffade jag Emil och Albin. Igår gjorde jag inget speciellt slappade i stort sätt bara, sen drog jag och Albin till Hallsberg och umgicks med folk. Och nu är jag återigen hemma i Kumla sen ett par timmar tillbaka. Har haft en väldigt mysig och bra helg. Hoppas det blir fler. Nu har jag precis käkat och snart ska jag hoppa in i duschen. Imorgon är det skola.. Usch orkar verkligen inte men går ju bara i skolan i tre dagar sen är det långhelg, och vi kommer bara närmare och närmare sommarlovet! Underbart!<3

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu