20.45 - Torsdag

Hejsan idag var det skola fram till halv 12 och då gjorde vi dom sista redovisningarna på slutarbetet. Alla har gjort sjukt bra arbeten och jag är väldigt nöjd med mitt! Bilder från projektet kommer upp imorgon! Efter skolan stannade jag kvar för att bli fotograferad tillsammans med några andra JB elever för katalogen, flygbladen, hemsidan, facebook och sånt. Kändes lite konstigt att stå framför kameran och inte bakom, men jag tror resultatet blev bra! Det hoppas jag iaf. Efter det åkte jag hem träffade Albin och så fick jag födelsedagspresenter av honom hihi. En dag för tidigt men jag vart jätte nöjd med det jag fick! Fick bio + middag, choklad och ett armband från snö of sweden. Kan visa bild på armbandet imorgon! tack gubben! Nu har jag precis käkat och klippt gräset och nu ska jag städa lite och sedan ta en dusch! Imorgon är det skola, alltså engelska och idrott. på Idrotten ska vi paddla kanot tror det kommer bli as kul men varmt som satan. Efter det blir det hem och bli firad! Nu ska jag skynda på lite så det inte blir alltför sent. Hoppas ni har haft en bra dag puss♥
Mitt nya älsklings mellanmål!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu